katapulten.blogg.se

Tänk dig att du slungas ut i tomma intet. Du har ingen aning om hur snabbt du färdas och inte heller var du ska. Lite så har mitt liv alltid varit.

Energy!

Publicerad 2014-04-08 21:54:02 i Allmänt,

Har ni någon gång haft en sådär livlös, ganska tråkig och grå dag? Ni vet, då ingenting speciellt händer utan man bara går i sin lilla dimma och väntar på att tiden ska gå...
 
MEN så ändras allt när man går hem sätter man på en av sina favvo-låtar på iphonen och så LYFTER HELA ENS LAGOM HUMÖR till ett riktigt ENERGIRIKT och ROLIGT HYPERHUMÖR!
 
Kroppen börjar spritta av energi och så halvdansar man hela vägen hem. OOOHHH det är så underbart! 
Då glömmer man att man är 28 bast och skuttar som en liten 5-åring hem från skolan =) 
 
Det är den där feel good känslan som skapar livet <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Siri, är 27 år och bor för tillfället i Gdansk, Polen, där jag studerar till läkare. Jag känner mig lite som Alice i Underlandet. Jag hoppar liksom gärna ned i mystiska hål för att se vad som finns på andra sidan. Så har jag alltid gjort och kommer alltid att göra- varför? Det gäller bara att ha rätt inställning! =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela