katapulten.blogg.se

Tänk dig att du slungas ut i tomma intet. Du har ingen aning om hur snabbt du färdas och inte heller var du ska. Lite så har mitt liv alltid varit.

Kolla in mitt första inlägg på meraslit.se

Publicerad 2014-04-11 11:29:48 i Allmänt,

Hej Svej alla läsare!

Visst är det en härlig fredag?!

Började dagen med att skriva mitt första inlägg på meraslit.se, som är en blogg gjord av min polare Pontus Roberg. Han frågade om jag ville börja blogga där så det har jag gjort.

Kolla in det vet ja!

http://meraslit.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Siri, är 27 år och bor för tillfället i Gdansk, Polen, där jag studerar till läkare. Jag känner mig lite som Alice i Underlandet. Jag hoppar liksom gärna ned i mystiska hål för att se vad som finns på andra sidan. Så har jag alltid gjort och kommer alltid att göra- varför? Det gäller bara att ha rätt inställning! =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela